Rendelési ügyintéző német nyelven

nettó 1300 FT / ÓRA

hétfőtől-péntekig 08:00 – 17:00 között heti min. 25 óra rugalmasan beosztva

Home office

Ecolab

MIT FOGSZ CSINÁLNI A MUNKÁD SORÁN?

Munkád során németül kell kapcsolatot tartanod az ügyfelekkel és a társosztályokkal:

  • back office jellegű munkakörben intézed a rendelésekhez kapcsolódó feladatokat
  • figyelsz a határidőkre, azok betartására, a vállalt folyamatok teljesítésére
  • részt veszel a levelezésben

A cégen belüli kommunikációhoz angol nyelvtudásra is szükséged lesz.

Az interjú és a betanulás is online történik, amit a vírus miatti intézkedések ideje alatt home office követ. A rendkívüli állapot után is lehetőséged lesz munkád egy részét otthonról ellátni.

Heti minimum 25 óra vállalása szükséges, de akár heti 40 óra vállalására is lehetőség van.

Az irodába csak a belépéskor kell pár órára bemenned, az épület – fertőtlenítőszereket is gyártó vállalatként – biztonságos és megfelelően tisztított.

TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA…

  • szóban és írásban egyaránt tudod használni a német és az angol nyelveket
  • nyitott, ügyfél orientált hozzáállással rendelkezel
  • nem okoz gondot, ha több folyamatra kell egy időben odafigyelned
  • tanulni és fejlődni szeretnél
  • nyomás alatt is higgadtan és hatékonyan végzed a munkádat
  • szívesen dolgoznál egy nemzetközi csapatban
  • szívesen tagja lennél egy összetartó csapatnak
  • nappali tagozatos hallgató jogviszonnyal rendelkezel (25 év alatt aktív/passzív, 25 év felett aktív)

MIT AJÁNLANAK NEKED?

 
  • Te is tehetsz valamit a vírus elleni harcban! Munkáddal hozzájárulsz, hogy az európai kórházak megkapják a szükséges felszereléseket.
  • Gyakorlatban fejlesztheted német és angol nyelvtudásodat!
  • Otthonról végezheted munkádat!
  • Egy olyan csapat tagja lehetsz, akik azon dolgoznak, hogy a világot tisztábbá, biztonságosabbá és egészségesebbé tegyék!

A jelentkezés folyamata

CV SZŰRÉS

ONLINE INTERJÚ