HOGYAN VÁLLALHATSZ MUNKÁT NÁLUNK?

Az utóbbi időben sok kérdést kaptunk Tőletek arról:

  • mi szükséges az iskolaszövetkezeti munkavállaláshoz,
  • milyen feltételekkel vállalhattok munkát,
  • egyáltalán mi is a menete a jelentkezésnek?

Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, amik segítenek eligazodni a diákmunka-vállalás dzsungelében. Lássuk tehát a kérdéseket.

 

Jelentkezni szeretnék az egyik munkátokra. Tagnak kell lennem a jelentkezéshez?”

Iskolaszövetkezetünk nyitott minden nappali tagozatos hallgató számára. Ha megtetszik egy munka és jelentkeznél, nem szükséges tagunknak lenned.
Tagságra csak akkor van szükséged, ha már kiválasztottak a munkára.

Fontos, hogy tudd: a jelentkezés még nem egyenlő a kiválasztással. A jelentkezésed továbbítjuk a partnernek, övék a végső döntés, hogy kivel dolgoznának együtt.

 

Honnan tudhatom, mi kell a jelentkezéshez?”

Munkára jelentkezni minden esetben a munkánál megadott űrlapon keresztül tudsz. A kiválasztási folyamat lépcsőit a munkánál feltüntetjük.

Ezek a leggyakrabban:

  • CV szűrés (a lépés, ami általában nem marad ki)
  • Telefonos / személyes interjú
  • Teszt/próbafeladat

Jelentkeztem munkára. Mi a teendőm?”

A kiválasztás gyorsaságát befolyásolja a jelentkezők száma, a jelentkezés és kiválasztás menete és akár a szabadságolások is. Minden esetben igyekszünk, hogy mihamarabb kapj visszajelzést, azonban sajnos ez nem mindig rajtunk múlik.

A pozíció betöltéséről minden esetben küldünk visszajelzést! Amennyiben a jelentkezésed után 5-10 munkanappal sem kapsz semmilyen üzenetet tőlünk (de tényleg semmit, még a jelentkezésed beérkezéséről sem), úgy nyugodtan küldj nekünk üzenetet. Törekszünk rá, hogy informáljunk a kiválasztás állásáról.

 

„Megkaptam a munkát. Még nem vagyok tagotok, mit kell tennem?”

Először is gratulálunk! 🙂 Most már mindenképpen be kell jönnöd személyesen hozzánk. Méghozzá a munka megkezdése előtt. Kapsz (vagy már kaptál is) tőlünk egy űrlapot, amin előregisztrálhatsz a személyes ügyintézésre.  Ebben az esetben előkészítjük számodra a szerződésed, a személyes ügyintézés 2-3 percre rövidül.

A beiratkozáshoz szükséged lesz:

  • az érvényes diákigazolványodra (vagy annak megfelelő jogviszony-igazolásra)
  • a lakcímkártyád adataira
  • a TAJ számodra
  • az adóazonosító jeledre
  • a számlaszámodra, amire utalhatjuk a fizetésed. (A netbank mellett a Neptun > Pénzügyek > Beállítások fül alatt is elérheted.)

Előregisztráció nélkül is várunk személyes ügyintézésre a Múzeum krt-i irodánkban.

Kérlek tájékozódj a nyitva tartásról a honlapunkon vagy Facebook oldalunkon keresztül!

 

„Kiválasztottak egy munkára. Korábban tagotok voltam. / Jelenleg tagotok vagyok.

Így is be kell mennem hozzátok?”

 

Igen, szükséges bejönnöd, mivel új szerződést kell aláírnod.

Amennyiben korábban voltál tagunk:

  • be kell mutatnod az érvényes diákigazolványod (a szerződésed mindig
    a diákigazolványod/jogviszony-igazolásod érvényességi végéig állíthatjuk ki!)
  • ha változtak adataid (pl.: elérhetőségek) módosítjuk
  • alá kell írnod az új szerződésed.

Amennyiben jelenleg is érvényes tagunk vagy:

  • alá kell írnod az új szerződésed.